Hoppsan då!

Snart april, påsk och hela konkarongen.
Nåja, jag har haft fullt upp med ditten och datten...

Har blivit enormt förtjust i stenciler..hähä...skyller på Babsan och alla snygga kort out there som inspirerar de luxe!

Här är en sifferstencil lagd i ena hörnet, infärdad med Versa fine Toffee, en stjärn-ploppstämpel från Simon says stamp och likaså texten från ett set hos Simon.
 
Sen fick jag syn på ett läckert kort därute, tyvärr minns jag inte var så vet ni vem, berätta så ska jag ge cred här.
 
Stansat ut nuffror, monterat på distanskuddar så ger det lite skuggeffekt, texten är en såndärnivet....klistermärke...hmmm...vad de nu heter...eeehhhummm...
Siffrorna är från Lawn Fawn som jag lagt huller om bladder, de är alltså lösa och sitter inte ihop som många gör.
 
Tack för att ni tittade förbi!
Kram
Chruss
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0