Oj, redan 2018

Voj voj voj, vad tiden går FORT!
Men jag har haft mycket om mej och kring mej förra året så...

Nåja, jag är med i en grupp på fejjan med tema varje månad. Januari var Alla hjärtans dag och februari är födelsedag.Just födelsedagskort kan fyllas på och jag har iallafall börjat, bara det ni!
Sen har jag börjat med julkorten, vill inte sitta i den sitsen jag gjorde vid jul när jag fick köpa. Hoppas jag slipper hamna där i år.
Den här söta stämpeln kommer från Whipper Snapper Designs.
Helt vitt baskort, syns bra ja...var tvungen att scanna det därav det vita.
 
Nummer 2 i utmaningen var födelsedag.
Giraffen kommer från Simon Says Stamps,
 
 
Av bara farten blev det ett lite mer barnsligt kort med samma giraff och text från Mama Elephant, scripty notes.
 
Hoppas ni står ut med mina bristfälliga uppdateringar!
Kram
Chruss
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0