Akvarellpapper

DET är baske mej en hel vetenskap!
Testat TGR's akvarellpapper, förutom att den var ihopklistrad så stor den var = måndagsexemplar så höll den vattnet bra. Så det passar ypperligt till distressmålning. Till att kladda med vatten...pjaaae.....
Smaken är som baken.
 
 
Här är det ett tunnare akvarellpapper som jag har använt en gridstencil på - min kommer från Simon says stamp. Färgat in med olika distresser från lila upp till rött och sprayat vatten på. Thanks är stansat i svart mossgummi och kommer från Paper smooches,
 
Här har jag använt samma stencil, andra färger och akvarellpapperet från TGR (det är en lågpriskedja med olika utbud av det mesta...) och även här har jag sprayat vatten som knappt syns.
Friend är en die från paper smooches utstansad i lila mossgummi. Det coola med den är att det är inte en sammanhängande die utan 2 bokstäver åt gången så man kan vrida och ha sig lite bara så där...
Ha det bäst!
Chruss
 


Kommentarer
Gunvor

Så underbara akvarellkort! Du är så fantastiskt duktig som testar och jämför och delar med dig av både tankarna och resultaten!

2015-09-27 @ 07:50:13
URL: http://gunvors.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0