KOMA 2017

YES!
Så var den klar! 3 dagar med mys och prat och pyssel de luxe!
Men jag började lite innan med att göra ett par kort för att komma i stämning s a s.
 
Här tror jag att det är Tina Svedin jag har CASat...
 
 
 
 
 
 
Lycka till stämpeln kommer från slöjddetaljer.
 
Mitt nya favoritmärke, Gerda Steiner, underbara mysiga stämplar!
 
 
 
 
 
TADAAAA! Nu kör vi KOMA!
 
 
Gjorde 2 små pizzaboxar som jag har 10*10 kort i. Fast jag har inte dekorerat klart. Inte plockat upp pysslet än...liksom...ehum...
 
Här är det stenciler bakom hästen, en pärla på en tand :-).
Samtliga stämplar från Gerda Steiern + dies som jag har använt mej av.
 
Underbara hundstämplar från Gerda Steiner!
 
Den söta uttern kommer från My favorite stamps som jag även har dies till.Bakgrunden är en stencil.
 
Distressad bakgrund, stämpeln från en tidning. Glitterstickles.
 
Uttern :-)
 
Distressad bakgrund, spray (mica från Timpans) och en die.
 
Kattsötnosar från Gerda Steiner.
 
En stencil som var med i sista paketet från Simon says stamps. Det följde även med en Nuvo Mousse som gav en läcker skimrande effekt. Torkade himla snabbt också.
 
Närbild på skimret..
 
Gjorde ett höstkort mitt i vårvärmen...jaja..
Sprayat med mica där med.
 
OK, råttor är råttor men han var söt iallafall.
 
Distressad bakgrund, lövstencil och ett utstansat Hej!
 
Tokiga tanten från Art Impression
 
Sötchock med katt från Gerda Steiner
 
Den minen...
 
Jag gillar deras ögon...
 
Lawn fawns ballonger och textstämpel. Ele som satt brevid mej hade exakt samma stämpel och die med sig..
 
 
Tack från Slöjddetaljer, embossad i skimrande EP, distressad bakgrund och sedan micaspray.
 
Tack alla KOMAarrangörer och pysselkompisar för en härligt träff, samt rumskompisen Gunvor.
Tack för att du tog dej ner i flödet ända hit...haha..
 
Kram Chruss
 
Länk till Gerda Steiner. My favorite stamps och Simon says stamps, och Nuvos mousse hos SSS.
 


Kommentarer
Cicci

Åh så många härliga kort! Blev riktigt kär i de där stämplarna från Gerda Stein! Å stencilen från SSS var ju tokfin!
Tack för att du ville komma till KoMa, alltid lika mysigt att träffa dig! <3

2017-03-30 @ 20:58:45
Chruss

Tack! Det är lika mysigt att träffa dej!

2017-03-30 @ 21:19:29
URL: http://chruss.blogg.se
Gunvor

Och jag har sett korten och de små pizzakartongerna i verkligheten, och de är såååå fina! Du är så himla duktig!
Tack för trevligt sällskap och all inspiration!
Kram <3

2017-04-03 @ 21:20:43
URL: http://gunvors.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0