Antingen kommer allt eller inget...

Jomensåärdet.
Vädret är gynnsamt för pyssel nu. Solen skymtar fram ibland och då blir det en bok ute, sen kommer regnet då blir det bok inne eller pyssel.
 
 
Eftersom jag städar och sorterar och har mej i pysselrummet hittade jag mina stämplar från Rubberstamp tapestry. Har 3 set därifrån och visar två här.
 
 
Texten är från Artic sisters. De finns inte längre vad jag vet.
 
 
Rubberstamp tapestry igen och texten är från ett set som Ett Trykk gav ut.
 
 
Här blev jag inspirerad av både dasspapperet (haha, ja, du läste rätt) och vår blommande gräslök.
Stämpeln kommer från Gel-a-tins. Texten från Hero arts.
 
 
Här är det dies från Impression Obsession. En bit wellpapp och så en ny chipboard från gummiapan.
 
 
Närbild. Den är svärtad på sidorna och ger ett ruffigt snyggt utseende!
 
Happy stamping!
Chruss


Kommentarer
Gunvor

Å så fina kort! de där kransarna är helt underbara - fattar inte att du får dem så perfekta?! Och det dasspapperinspirerade kortet älskar jag, så fint i all sin enkelhet! Tack för inspirationen!

Svar: Tack!
Christina

2015-07-03 @ 08:39:30
URL: http://gunvors.blogg.se
Millasew

Gillar de där kransarna skarpt! Väldigt fina!!!

Svar: Tack!
Christina

2015-07-11 @ 20:29:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0