KoMa 2015

Jahapp, så var den träffen över. Den här gången lyckades jag få dit Gunvor!
Jag har blivit så kluven till allt vad träffar heter så jag vet inte riktigt hur jag ska göra framledes...nåja det visar sig...
DOCK! Jag måste gå tillbaka till lite basic och allt jag gjorde i början av karriären, för alla dessa blommor hit o dit är inte jag längre.....
OBS! En del av korten är inte klara fullt ut, ska ha dit en text som ger sig när det ska ges bort....
 
ATC
 
ATC
 
ATC
 
ATC
 
ATC
 
ATC
 
Lite annorlunda vikning
 
 
 
Ännu en favoritvikning!
 
 
 
Kära gamla Z, du är en trogen vän :-D
 
 
Kurs för superduktiga Gunilla som gav lite nya inspirationsideer!
 
 
Det här är nog det enda kortet jag verkligen gillade + grodan+blomswirlarna!
 
One more Z
 
 
Cooling!
 
Gillade den här tokskarpt också!
 
Lite romantik får avsluta det hela.
Kram
Chruss
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0