Lite CASat

För mej står CAS för copy and steal, för andra även Copy and share, Clean and simple, you name it.
Jag köper ett månadskit från Simon Says stamps för jag har börjat gilla deras stämplar mer och mer. Det kommer lite annat, bl a stenciler, dies, enfärgat papper, lite dekorationer m m. Men även mönstrade papper...och jag har aldrig varit vän av sådant, inte ens på den tiden jag prenumerade på andra kit, jag pallar inte för vissa papper helt enkelt. Nu har jag iallafall fått en idé på hur jag kan mildra chocken lite och slippa ha femtifjortonhundra bitar liggandes här hemma så det kommer kort så småningom.
Iallafaller så tittade jag på deras inspirationsbilder och CASade för att åtminstone komma igång.
Det är en dies från Simon (köpt vid sidan om, inte från ett clubkit alltså), det är den som gjort alla hål...
En stämpel från samma ställe, embossat i guld och sedan en massa blingbling...
 
Julkort, självhäftande frimärken och embossad text..
 
Ballonger stämplade med neonfärger, texten från ett set på Simons...
 
Ännu ett julkort och där har jag använt mej av en frimärkssax på vellumet och där syns även att jag limmat fast det med duttar...håhåjaja...
Kram
Chruss
 
 


Kommentarer
Gunvor

Åh vilka underbara kort! Jag älskar CAS-stilen i allmänhet och dina kort i synnerhet!
Kram, Gunvor

Svar: Du är så go du!
Christina

2015-05-01 @ 07:15:42
URL: http://gunvors.blogg.se
Chruss

Tack Gunvor!

2015-05-03 @ 19:08:27
URL: http://chruss.blogg.se
Millasew

Gillar ballongkortet skarpt! Hoppas allt är väl med dig!

Svar: Hej!!! Jodå, det är bra, så gott som det kan bli! Själv då?
Christina

2015-05-14 @ 20:39:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0