Diverse...

Kort för skrotboken som skulle ha en anknytning till valet...med listan....
Graphic 45 papper. Jag älskar marint tema även om deras kan vara liiiiiite för grälla i min smak.
 
 
Testade lite annat som jag sett på nätet, bl a en annorlunda Z-kort och stafflikort. Ni får ursäkta plottrig bakgrund...
Har inte bestämt hur jag ska ha det inuti och på den lilla biten ännu.....
 
Från sidan sett...
 
Inte precis en vanlig julfärg men det blev rätt läckert...
 
Här är det översta stängt och som ''stopp'' är det en sån där knapp...vad 17 de nu hette igen....
 
Sådär!
Öppnar upp och där är den stora läckra diesen som vi var ett gäng på fejjan som fick ihop det....finns fortfarande att beställa och det är från Die-Versions och det är ScrapBruket som hjälpt till med den. Runt 200 pickadoller kostar den.
Nu ska tant göra nått annat...
Kram på er!
Chruss
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0