Min dag på Vilda...

Japp, vi har fasta datum men kan ju hoppa in när det behövs, men min dag var idag (30:e varje månad).
Bjöd på det här:
 
Vår traktor (jepp, det är vår lilla Grålle som stått modell för denna stämpel.
Maskat in gärdsgårn', stämplat lite gräs och björkarna är en dies.
 
Havet lockar mej enormt
 
En ny stans, något svår, sprötena gör den lite ömtålig..
 
 
Näsduksvikning
 
Satte fast mottagarens namn med stickers på ''gördeln''...
 
Inuti...
 
Avdelningen klet o kladd!
Färgade in stämpeln med 2 distresser, stämplade och sedan sprayade jag med vatten och en fin mist (använde akvarellpapper)
 
Stämplade sedan med svart bläck uppepå och det blev en läcker look!
(nåja..enligt mej dårå...)
 
Glitter...
 
Testade att göra detsamma på följande 2 alster men här slarvade jag o sprayade inte fullt upp utan lite av texten syns i bakgrunden - blev läckert det också...
 
Närbild...
 
En annan färg..
 
Blir lite mer skuggeffekt av det hela.
 
Må så gott!
Chruss
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0