Bokmärken

måste jag ju testa också....!
Jag läser en hel del och överallt så bokmärken är bra - vikta hundöron är det värsta jag vet...
 
Ville göra dem enkla för att inte ha för mycket på dem, det går åt väldigt lite papper så då är det roligare att göra flera efterhand - kanske piffa lite till och ge bort.
 
Här är mina första, enkla, remember that!
 
 
Blev som ett litet hus det där....lite vanskligt att ha utstickande delar men sen tog förnuftet överhand, jag HAR massor av spillbitar...
 
Puttenuttigt sssåååååå...
Kram Chruss
 
 


Kommentarer
Gunvor

Såååå fina! Jag gillar också den där typen av bokmärken, både att göra och att använda!

2014-03-15 @ 08:33:43
URL: http://gunvors.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0