Det blev pysselväder...!

 
Har gjort lite... en hel del för Vilda stamps men det tänker jag inte visa här..nu...nähä...
Men jag gjorde med alla andra stämplar jag har, haha, nåja inte alla andra, då skulle orken ta slut fullkomligt.
Suttit och tittat lite på en del jag köpt, undrar oftast varför jag köpte dem och ska jag sälja/ge bort dem?
Tål att fundileras på!
 
Jag. Är. Hopplös.På. Att. Undvika. Vikningar. Som. Är. Extra. Bökiga.
Den här tjejen har gjort fantastiska saker men...den här var bökig (för mej), lite för mycket mäta för en som ska ha undan saker o ting fort fort och slippa tänka på pappersåtgången liksom.....
Här finns tuten till originalet. en jätteduktig norska!
 
Tistlarna kommer från Lavinia stamps, texten från Inkywings.
Embossat och duttat med svart pearlmaker.
 
Här har jag gjort bakgrunden med 2 gröna nyanser av distress stain och stämplat cykeln och texten som kommer från Annamariedesign.
 
I sommar har vi badat mycket och suttit och slappat vid poolen. Flera gånger har vi haft en underbar trollslända farandes där ute. Skimrande i underbara färger som jag försökte åstadkomma med ett embossingpulver som jag blandade ihop själv av svart, guld, grönt och lite blått.
Svårt att förmedla färgerna på ett bra sätt och skrället flög som ett JAS-plan så det var inte lätt att fota heller.Men otroligt vacker!
 
Kram
Chruss
 


Kommentarer
Gunvor

Å så fina kort! Jag älskar kortet med tistlarna! Och du är bara för duktig på annorlunda vikningar <3 Tack för inspirationen!

Svar: Tack!
Christina

2014-08-23 @ 11:11:45
URL: http://gunvors.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0