Härmapa!

Just det! Det är vad jag är!
Såg Gunvors helt superläckra kort och skulle absolut testa!
Här är Gunvors kort med länkar. Jag valde annorlunda stämplar och lite mer slarvigt målat med gesso.
På den ena fyllde jag i både blomma och blad och bara blomman på den andra.
Hade stämplat på en gammal ordboks-sida, kanten använde jag en punch till och rev bort lite, precis som det blir när man drar bort papper ur block.
Det var en kul teknik som jag kommer göra mer av!
 
 
Testa du också vettja'!
Kram Chruss


Kommentarer
Gunvor

Å så fint! Och underbara stämplar! Me like a lot!!!! Tack för inspirationen och creden!

Kram!

2013-04-29 @ 05:54:39
URL: http://gunvors.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0