Ett kort o en nyhet!

Ja, vad ska vi börja med...?

Ha haft lite pysseltorka pga min envisa sabla inflammation + värme.
Så jag gjorde ett kort efter inspirationsskiss på Inzpira Magazine. Allt för att komma igång!


Tagen med persikorna är en färdig en från en klubb jag var med i för femtielva evigheter sedan....
Muffinsen är från Hero Arts, haft på massor med glitter och sedan vek jag upp tårtpapperet så man ska få en illusion av en färdig kaka där i prasslet.

Tadam!
Efter att ha gästat skrotboken med jämna mellanrum så blev jag erbjuden att bli fast - och jag har ju mina ljusa ögonlock så jag tackade helt sonika JA!
Så nu härjar jag hos InkyWings och Skrotboken!

Kram på er i höstvädret!
Chruss


Kommentarer
Millasew

Grattis till det fasta uppdraget!

2011-09-04 @ 17:21:57
URL: http://millasew.blogg.se/
Gunvor

Grattis! Va kul för dig - och för skrotboken ;)



Kram, Gunvor

2011-09-04 @ 23:01:05
URL: http://gunvors.blogg.se/fotoblogg


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0