Annan typ av vikning

En kollega, Åsa, hos InkyWings är gästDT hos Whiff of Joy och hade skapat ett kort med en annorlunda vikning. I länken till hennes blogg har hon länken till sin beskrivning.
Alltså, ibland har jag inte alla hästar hemma, definitivt inte kl 1-2 på natten så jag satt där o vek och vek och fick inte ihop det. Blev jag mäkta sur och gick o la mej. Låg och läste och kunde för mitt liv inte koncentrera mej på boken så jag gick opp och hämtade skräpppapper och satt i sängen och försökte vika...

Så plötsligt lossnade det och så sitter jag och fnissar åt mej själv för att jag är så himla korkad.

Så idag gjorde jag 2 kort  har inte stämplat, bara använt 3D-stickers på testerna.




Rååååååsa så det både räcker och blir över ...


Här har jag gjort en distressruta med brilliance silver och stämplat fjärilar från Penny Black.
En rosett med 2 knappnålar - JA, jag har sådana där hattnålar men inte vet jag var!!! Spårlöst borta! Putz veck! Jag har letat - i o f s inte dumt för då hittade jag annat ...
 man har höga tankar om sig själv när man inte vet vad man har...
Men så där blir det ibland...

Nu ska vi ut och ränna maken och jag!

Ha det bäst!
Kram
Chruss


Kommentarer
Gunvor

Jättefina kort! Fast jag gillar nog det med stämplarna mest ;)



Kram, Gunvor

2011-03-20 @ 17:07:06
URL: http://gunvors.blogg.se/fotoblogg
annkan

Vilka härliga kort du gjort!!

Hihi, ja tänk att man undrar ibland var man "stoppar" allt.. Brukar säga att jag har visst ordning i min röra- fast visst händer det att jag tappar bort saker i alla fall. Men, precis som du så hittar jag alltid nåt annat som varit försvunnet. ;-)



Läckra kort allihopa!

Kram.

2011-03-20 @ 17:33:05
URL: http://annkan.bloggplatsen.se/
Carro/camile

Åh vilka härliga kort!



Det där med nya vikningar är inte lätt. Men envishet är bra att ha då... ;-)

Kram!

2011-03-24 @ 13:30:19
URL: http://camile.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0