Tjohej!

Nu är det liiiite kärlek på gång här.
Köpte lite sötsnören från Whiff of Joy - man smälter...



Rött och rosa, en underlig kombination förr men nu är det helt OK. Hjärtanen är några slags tygpuffar eller vad man ska kalla dem. Hon är målad med copics, i flaggspelet ( som f ö  är en dies från samma företag) har jag satt 3 bokstäver som säger precis alllllt - eller hur?



Den här pippin skulle jag skickat in till kortskissen hos Mollys - men tror ni jag kom ihåg det. Nä.
Så då får han flaxa här en stund istället. Målad med MCP, strängarna på sidan är rött glitter.

Kram
Chruss


Kommentarer
Gunvor

Å så fina kort! Jag gillar det med fågeln bäst - både motivet (vill ha) och kortet är helt underbara!

Kram, Gunvor

2011-01-22 @ 09:07:16
URL: http://gunvors.blogg.se/fotoblogg
Maria

Jättefina kort.

Jag tycker det är jättefint att blanda rosa och rött men du har rätt hade man sagt det förr hade folk trott att man va knäpp :)

2011-01-23 @ 14:33:28
URL: http://mariasmix.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0