Awarden!

Nu så, nu tar vi tag i den här biten!


Fick den av goaste Gunvor!

Tack Gunvor!!!! Jag är glad över att just jag har fått den och kunna visa upp den här i min blogg!
Och är det inte häftigt att med awarden dessutom följer ett presentkort på 5 $ i Digi's With Attitude's webbshop?! Mer digisar! För att få presentkortet måste jag
* berätta 3 saker annorlunda saker om mig själv
* nominera 5 bloggar för awarden och berätta det för dom
* visa upp blogg awardens logga (ovan) i min bloggs marginal och länka den till Digi's With Attitude! Challenge Blog
Du kan läsa mer om alla detaljerna här!

Thanks Gunvor!! I'm touched and happy to receive it and to be able to display it here in my blog.
And how cool is it that it also comes with a $5 gift certificate to spend in Digi's With Attitude's  store?!  More Digis! To qualify for the $5.00 Digi's With Attitude! Gift Certificate I must
* state 3 things that make me different from everyone else 
* nominate 5 blogs for the award and let them know so
*  display the Blog Award Badge (above) in my sidebar and link it back to the Digi's With Attitude! Challenge Blog.
For all the details please visit this link!


Okay - på vilka sätt är jag annorlunda?
Haha, hela jag är väl annorlunda...?
* jag är fullkomligt skvatt galen i samojeder
* jag är kreativ och väldigt stökig med pysslet mellan varven
* jag har väldigt bra minne, en levande Wikipedia säger de om mej på jobbet när de letar efter något!

Okay, so what makes me different?
Haha, all I suppose I am a different person...?
*I am absolutely crazy about Samoyeds
*I am creative and very cluttered with stuff, in between
I have very good memory, a vivid Wikipedia they say about me at work when they are looking for something!


Nomineringarna då. Inte helt lätt, men följande tjejjer har bloggar som sticker ut:
Annika

Åsa

Sara

Elisa

Eva

My nominations. This isn't an easy task, but these chicks have blogs with lots of attitude:
Annika

Åsa

Sara

Elisa

Eva

Kram/Hugs
Chruss


Kommentarer
AnnikaS

Tusen tack för den fina awarden!

kram Annika

2011-01-15 @ 20:14:28
URL: http://annikas-kreativa-sida.blogspot.com/
Åsa/asamia

Tack snälla Chruss för den fina awarden!

2011-01-16 @ 11:07:57
URL: http://asamia.blogg.se/
Eva F

Tusen Tack vännen! Nu har jag skickat den vidare.

Ha en bra vecka.

Kram från Eva

2011-01-16 @ 21:42:40
URL: http://evafre.blogg.se/
Sara

Tack söt! <3

2011-01-16 @ 22:33:35
URL: http://sarasscrap.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0