Veckan som gått!

Opererade mitt öga i måndags och det gick fort som attan (jag har haft grå starr), det tog en timme totalt, med ombyte, tvättning av ögat, operation och information!!!! Löpande band typ....
Eftersom jag var lite skraj innan så sov jag knappt natten till måndagen så när maken skjutsat hem mej så somnade jag i soffan.
Var väldigt ljuskänslig fram till onsdagen och det tar lite tid att vänja sig men allt känns bra och det är huvudsaken.

Lille Harry har fyllt 6 månader ( igår) och Ludde fyllde 22 månader den 18 sept - våra goa gubbar!!!


Den här mannen är inte still -börjar man backa för att få lite perspektiv så kommer han skuttande.
Stanna kan han inte ännu, han ser ju bara den där vandrande godispåsen börjar avlägsna sig från honom och det går då rakt INTE för sig...nä.


Ahhh, visst är Ludde STILIG!!!!!

Var på pysselträff hos söta Malin och Miis i Ärla igår men jag åkte tidigt, var så himla trött och fick inte mycket gjort heller...
Men jag har anmält mej till nästa träff så jag hoppas det blir bättre då.


Dåligt fotade - jag vet...
Första kortet är med en stämpel från Inkadinkado, andra från norska Papilio och sista är Lily of the valley.


Tjejjen har ett halsband på sig och jag satte dit ett med pärlfloss...nu ser man det stämplade under men jag ska limma fast det bättre.



Lite spökigt - gjorde 2 ATC av spillet.

Ha nu en fortsatt bra söndag och kommande vecka!
Chruss & CO


Kommentarer
Katarina

Hoppas operationen har gått bra och du fått det resultat du ville. Jättefin hund och även korten.

Kram

2010-09-26 @ 17:56:36
URL: http://www.kattaskarameller.blogspot.com
AnnikaS

Vad skönt att du har operationen avklarad och att det tycks ha gått så bra. Dina hundar är helt otroligt fina!



Kul med pysselträff. Ibland är det bara roligt att träffa likasinnade en stund och få pyssla tillsammans.

kram Annika

2010-09-26 @ 18:38:27
URL: http://annikas-kreativa-sida.blogspot.com/
Millasew

Sådana gosiga lurviga hundar! Och vilken fiffig idé med pärlfloss som halsband! Och hoppas allt blir bra med ögat!

2010-09-26 @ 20:23:24
URL: http://millasew.blogg.se/
Anki med brudarna

Skönt att höra att operationen gick bra. Gratta grabbarna. Här är det full fart. Belinda kommit in i en trotsålder. Bara fixerad av godisfickan när man ska träna och Zenita är i trotsåldern när man går ut. glömt allt utom man ska dra och jaga kattor.Ha det så bra. Kramr från oss o flickorna

2010-09-26 @ 21:17:08
Gunvor

Härliga kort! Särskilt änglakortet i mitten. Jag är så avis på din snöstjärnestans - måste kolla på nätet var jag kan hitta en.



Kram, Gunvor

2010-09-27 @ 10:09:49
URL: http://gunvors.blogg.se/
Lisa - InkyWings

Skönt att höra att operationen gick bra! Hoppas nu att det nu blir helt återställt snabbt.



Goa Kramar på dig! (och ett par till dom där vita ulltussarna oxå - dom ser verkligen kramgoa ut!) ;-)



/Lisa

2010-09-27 @ 19:19:23
URL: http://lisainkywings.se
sari

åååh vilka härliga & vackra kort du har hunnit knåpa ihop på träffen! Jisss, vilka snyggingar båda vovvsingarna e!! =P Hoppas att du mår bättre nu efter din operation! Krya på dig! Kram

2010-09-27 @ 22:40:37
URL: http://sari-sariscards.blogspot.com
Elina

Fakirbäddar nytillverkas men de är inte så fina tycker jag, blanka och trista. Gamla kan man hitta på loppis. Min mamma brukar ha inne i sin butik (blueness.se) men den sista beställde någon igår (ligger under sålt). Dock gissar jag att det kommer in fler med tiden.

2010-09-30 @ 13:56:46
URL: http://elinasblandning.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0