Röde baron!

Japp, här kommer han tjoandes mellan molnen!
Stämpeln som föreställer herr Baron är en uggla från PaperMaze.


Tacksamt motiv, både kul och lätt att måla (MCP).

Småkort är alltid bra att ha - till presenter, blommor etc.
Den här krabaten (hehe) kommer från Imaginisce - de har rätt söta stämplar som är väldigt användbara.


Började på julkort igår igen - har hållit på ett tag med dem nu och för en gångsskull har jag ingen press! Det låter jättejobbigt att börja i januari..typ...men man hinner inte ledsna och slipper sitta dan före det ska iväg på posten.
Det ska jag försöka med varje år nu.

Kram på er!
Chruss


Kommentarer
Gunvor

Sååå fina! Jag tror jag ska göra några småkort också. De har en tendens att gå åt ...



Kram, Gunvor

2010-10-12 @ 07:38:25
URL: http://gunvors.blogg.se/
AnnikaS

Jag har gjort julkort sedan i januari och har haft riktigt roligt. Bestämde mig för att det inte skulle vara någon press utan bara kul och det har det mestadels varit.



Dina kort är superhärliga!

kram Annika

2010-10-12 @ 08:37:37
URL: http://annikas-kreativa-sida.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0