Tältkort

Ibland ser man en del saker som man fullkomligt kastar sig över och ska testa.
Så det här är ett testkort, kan göras bättre men man kan ju tipsa iallafall!



Jag har 2 baser, som är ca 15*15 cm, klätt dessa med ett mönstrat papper, stansat ut ett spellbindersblomhål, stansade även en mindre blomma av det som blev efter första stansningen. Stämplade ett motiv och hängde upp den i små små ringar.
Sedan tar jag ett 15*10 cm kort, klädde in det i papper också och vek det vid 2.5, 5 och 7.5 så att det blev som ett dubbelv när jag ställde det på kanten.


Det här kan man utveckla hur långt som helst med dekorationer etc. Goggla på tent card så får du säkert många fina träffar. Jag ska iallafall ta mej vidare med modellen, det här var bara ett test som sagt. Ynkligt och pyttigt.

Sedan har jag gjort Tim H ATC till en swapp men de får ni se senare, dels ska vi inte visa innan dels glömde jag scanna mina...INTE första gången det händer...nä.

Hade 2 st färdigklistrade kort med maskeringstejp så jag gjorde dem klara - visst är jag tjatig med samma sorts kort i ett kör....
Här har jag iallafall kört med de nya ditressdynorna, rusty hinge och crushed olive - jätteläckra färger!!!




Tänk imorgon är det fredag! Skönt!
Sen är det snart påsk - måste leta reda på kvasten f'resten...

Ha det bäst!
Kram
Chruss


Kommentarer
DesignAnnique

Jag tycker inte du är tjatig jag! Inte med så läckra kort. Så det så!

2010-03-27 @ 12:40:19
URL: http://designannique.blogg.se/
Gunvor

Du är inte tjatig, du är en stor källa till inspiration med dina underbara kort!

Kram, Gunvor

2010-03-27 @ 16:08:09
URL: http://gunvors.blogg.se/
sari

Åh vilka snygga kort du har gjort chruss!! Underbara!!

2010-03-27 @ 22:32:34
URL: http://sari-sariscards.blogspot.com
Cicci

Vilken läcker idé! Måste provas.

Det var så länge sedan jag kikade in så jag blir så glad över allt du skapar som inpiration.

Kramiz

2010-03-28 @ 14:35:23
URL: http://ciicciiha.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0