Utställning och städning

Jobbat en vecka - inte fullt så varmt men ändå pooldopp varje dag - måste ju underhålla min simhud mellan tårna - nu regnar det ju men då kan man gå i foppisarna så får fötterna sitt iallafall.....

Igår var vi i Köping på utställning, vi fick bättre väder än vad de hade idag. Det gick inte såååå bra för Luddemannen. Han är lite tunn och de andra 2 som var med var betydligt kraftigare. Första gången jag var med på en internationell utställning - ungersk domare ( som hade fel på ögonen, jahadå) - men han är underbar och älskad iallafall Luddemannen!!! Vi kommer igen - var så säkra på det!!!!


Här står vi.... Alla fick första pris i unghundsklassen men Ludde kom trea i konkurrensen.
Fråga mej inte om hur det där går till - jag kan det knappt själv....


Gosa med husse - det är det bästa i hela vääääärlden!!!

Igår em och idag har jag städat pysselhörnan. Hittat en massa saker som jag inte hade en aaaaaning om att jag hade ens...hur kan sånt ske???? Jag har väl full koll...?
Nåväl, ska börja pyssla snart igen. Har mycket spillbitar som är alla tiders till ATC, massor med ideér som far runt i det där utrymmet ovanför halsen....

Men nu ska jag gå o lägga mej...jobbardax imorgon....

Må så gott!
Kram
Chruss


Kommentarer
AnnikaS

Det är skönt med en sval och regnig dag emellanåt, men det får INTE bli för ofta. Jag har ju nästan 4 veckors semester kvar att njuta av.



Härligt att höra att det är fler än jag som har inte riktigt har koll på allt. Hittar oxå saker i pysselrummet jag inte visste att jag hade...

kram Annika

2010-07-26 @ 20:50:46
URL: http://annikas-kreativa-sida.blogspot.com
Gunvor

Eftersom jag inte är någon värmeälskare är jag glad för lite svalare väder! Jag har också hittat saker jag inte visste att jag hade ... kanske dags för en prylswap?



Kram, Gunvor

2010-07-27 @ 13:37:31
URL: http://gunvors.blogg.se/
Helena (Heila)

Grattis till förstapriset. Det är ju inte självklart att få minsann. Själv har jag åkt hem med 2:or ett antal gånger. Du får väl tvinga husse att cykelmotionera Luddegubben så krallar han säkert på sig.

2010-07-30 @ 22:57:34
URL: http://heilas.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0