Nytt år - ny almanacka!

stämpelsnack brukar vi ibland ha almanacksswappar för CD-fodral. Jättekul - vi har även gjort i större format men just CD är läckert. I år gick det om intet och jag behövde en liten almanacka på kontoret. Blev lite sent påtänkt men jag fick tag på en bra almanacka hos Althea så det var bara att sätta igång - här visar jag jan/feb:



Hela almanackan är det till 99,9% Tim H och en från Inkywings - kommer senare.
Har du gjort en egen almanacka? Skriv en kommentar och länka om du har den i din blogg så får vi inspireras!

Imorgon är det jobb igen - ska ut och ränna på vägarna så jag hoppas det är någorlunda lugnt.
Brukar anpassa hastigheten efter väglaget men ibland kan man vara lite ensam om dylika påhitt...erhhh..

Ludde här!
Ahh, härliga dagar! Kallt, alla hemma, god mat - jadå, jag fick äta min jultallrik i finrummet med resten av familjen och det var verkligen smaskigt! Julskinka, korv, köttbullar, sylta m m, inte undra på att Husse o jag ockuperade soffan och sov efter maten! Nyår var lika mumsig den! Det var ett liv på natten men inte så farligt - matte och husse signalerade inte fara heller så då kan man ju helt enkelt bara skälla på de där sakerna på himlen.

Må så gott!
Kram
Chruss


Kommentarer
Gunvor

Vilken fin almanacka! Jag hoppas att du visar alla sidorna så småningom. Själv har jag inte gjort någon för 2010 men jag funderar på om jag kanske skulle göra en - blev så sugen när jag såg din!

Kram, Gunvor

2010-01-04 @ 10:06:19
URL: http://gunvors.blogg.se/
Cicci

Vilken fin alamancka. Jag kanske själv skulle försöka hinna med en i år.

Kör försiktigt!

Goa Ludde, klart du skulle äta med de andra. Lät riktigt smarrigt.

Kramiz

2010-01-04 @ 12:18:23
URL: http://ciicciiha.blogg.se/
Louise (vbg)

Jo det är klart att jag har gjort en almanacka....fast det inte blev någon swap..skall försöka lägga ut den under veckan. Kramiz

2010-01-06 @ 14:51:46
URL: http://louisevbg.blogg.se/
ANNAANNA

Vilken himla fiiiin almanacka.



Å visst kan jag göra smyckestags på beställning.



Om du mailar mej ungefär vad du vill ha så tittar jag på det.

2010-01-06 @ 15:48:09
URL: http://wonderings.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0