Ojoj...

Jag övade i konsten att slå ihjäl mej igår.
Skulle få Harry att gå ner o kissa och trampade ju ut med innetofflorna på klövarna.
Bara det att det var snö och lite isigt.
Då funkar det INTE att gå i foppisar.
Neh.
Då halkar man och slår sig ordentligt. Fick ett skrapmärke på ena armbågen men inga andra blåmärken men ONT hade jag, skuldra, höft och huvud fick sig en smäll.
Så idag har det varit lugnt här.

Det där med myspys ni vet, det kan vara så olika så...
Här är Harrys version av mys:


De små liven!

Ha en fortsatt bra helg med andra adventsfirande!
Kram
Chruss
PS - ni har kollat in Inkywings den här veckan hoppas jag ;-D DS
PPS - fortsätt med det eller gå med i InkyWings sida på facebook - Lisa har kanonerbjudanden där!! DDS


Kommentarer
Susanne

Oj, så det kan gå! Tur i oturen att du inte slog dig värre!



Tack för en inspirerande vecka i InkyWingsbloggen, du är både kreativ och produktiv!

2010-12-06 @ 07:26:08
URL: http://susny.blogspot.com
Cathrin

Hi hi, jasså du är lika korkad som jag, fast jag har bara testat att gå ner i spagat med mina foppisar.



Ta´t lugnt kram Cathrin

2010-12-06 @ 21:51:54
URL: http://cathrink.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0