Presenterar mycket stolt....

Harry!!!!



Vår dotter tycker inte om namnet...men det gör jag!
Det passar honom på något vis. Talade om för dotra att en av hans systrar heter Zvea - det var däremot helt OK...hmmm...i huvudet på tonåringar....

Han har växt enormt sedan han var här och hälsade på!!!! Han kommer med all säkerhet att bli större än Ludde.



Måste ju få visa en bild på Ludde från hans stora dag på hundutställningen!



Ludde här!
Nu är det fullt ös här. Lillgrabben ska bo hos oss för gott - HÄRLIGT!!!!
Nu ska det bli bus hela dagarna!
Hoppas vi får en fin höst nu - annars blir det väl en filial till Åsby Grus med Lerinpackningsföreningen i släptåg...

Vetni!!!! Matte hittade en kantarell häromdagen. Hela 1,5 cm stor var den...haha, den täckte ju ingenting på en macka muttrade hon om. Men hon kan träna mej o Harry till att bli kantarellsökare - men matte gillar inte vår skog längre, det är för mycket vildsvin där inne hävdar hon. Men först ska hon lära Harry att han heter Harry och gå hyfsat i koppel. Hehe, ser ju matte framför mej med 3 m långa armar när Harry hoppar ner i ena diket och jag i det andra.....

Harry här!
Jag är tillbaka! På det dära stoooora stället där det finns en himla massa djur som springer förbi, världens bästa kompis Ludde och allt! Fick en alldeles egen leksak av matte, Ludde fick en också - vi delar broderligt på allt han o jag! Har redan burit ut husses Foppatoffel ;-D så takterna sitter minsann i!

Ska bli spännande att bo här!

Ha en bra vecka!
Kram
Chruss



Kommentarer
Zenita (genom matte)

Vad kul brorsan att du fått sällskap. Det är alltid roligare när man är två. För då kan man skylla ifrån sig--- Vi är ju fyra så nu får Belinda skulden för allt. Hihi. Ser fram emot att träffa dig o Harry. Vad kul vi ska ha det då---Morsan hälsar och alla de andra också till dig och hela din familj

2010-08-30 @ 06:41:41
sari

Grattis till "nya" vovven!! Tror inte att han hade kunnat få ett bättre hem nånstans!! =) Ha det gott!!

2010-08-30 @ 15:29:48
URL: http://sari-sariscards.blogspot.com
Gunvor

Grattis till den nya familjemedlemmen!



Kram, Gunvor

2010-08-30 @ 17:32:06
URL: http://gunvors.blogg.se/
Millasew

En till!?!?!?! Grattis till nya "familje"-medlemmen!!! Och håller nog med dottern om att Harry är ett annorlunda namn på en hund... ;)

2010-08-30 @ 17:33:19
URL: http://millasew.blogg.se/
Syster Zvea...

Tycker Harry är ett utmärkt namn på min bror...

Min kusin heter oxå Harry el. Harry Boy som vi kallar han ibland... Han är en Goldenkille...

Jag hoppas att vi kommer att ses nån gång igen i framtiden... Min matte befarar oxå att jag blir stor. Nu vid 5mån ålder är jag 48cm hög och väger 14.5kg....

Skojj att hitta eran blogg...

Kram kram till min vackra bror...

ZVEA genom matte Kicki

2010-08-31 @ 23:18:17
AnnikaS

Harry är ett mycket bra hundnamn tycker jag! Så härligt att ha fått ett nytillskott till familjen och de är ju så söta båda två. Kortet på er alla 3 är oxå riktigt fint!

kram ANnika

2010-09-01 @ 07:33:26
URL: http://annikas-kreativa-sida.blogspot.com
Jenny

Men harry är ett namn på gubbar

sen finns det faktiskt ett märke som heter "svea" du vet min mössa? ;)

därför är zvea ett coolt namn :d

2010-09-05 @ 22:05:49
URL: http://jjennysfotoblogg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0