Luddes släktträff!

Jupp.
Så är det!

Igår var min mamma, min syster, min kusin och en annan skön brud från samma kennel med sin matte Anki och husse Olli och hälsade på.
Götapetter vad KUL vi hade, vi busade, hoppade och sprang. Morsan stod i en vattenpöl och skällde nästan hela dan, syrran hoppade i poolen...fniss...Men 5 vita tussar for omkring överallt och ingenstanns :-D

Matte försökte fånga oss alla på bild och DET var inte det lättaste!


Här är min mamma!!!! Min goa lilla mamma!
CESSIBON'S UNIQUE UTICA heter hon men kallas för Chicka.


Här har vi från vänster till höger: Belinda, min kusin som är 4,5 månad, sedan är det jag och sist Cezzan som ligger och pustar.

Här är vi i någorlunda samlad tropp...Inne ligger Cezzan, vid skjutdörren ligger Belinda, sen är det jag som står där i mitten, nedanför är det morsan som kliar sig och längst till höger ligger syrran Zenita.


Belinda var ju yngst och hon höll igång ordentligt, vi fick ett gott öga till varandra på slutet så det var fullt ös medvetslös närapå. Här har hon slocknat nedanför poolen. Efter att ha skuttat omkring så blir man lite smutsig men hon var ren när hon åkte hem - det var de allihopa.

Idag är jag TRÖTT. Inte mycket drag här inte - så skönt att bara slappa.

Ha det bäst!
Matte hälsar!
Vov - Ludde!


Kommentarer
Gunvor

Härligt ser det ut på dina fantastiska foton, matte!



Kram, Gunvor

2010-08-02 @ 08:04:43
URL: http://gunvors.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0