Herrfallet

 här!

Igår var vi på utställning som Svenska Polarhundklubben anordnat. Jag kom etta i kvalité och tvåa i konkurrensen så jag gick inte vidare. Var för långhårig...

Men vad gör det? Matte sa nått om domaren...men det roligaste var att få träffa min lilla goa MAMMA!!! Och en av mina systrar!!! Och Cezzan, en tik syrrans matte och husse har på foder. Ujuj, vilket pussande, sniffande, hälsande och vad vi babblade!!! LJUVLIGT!!!!

Här sitter de där 3 brudarna och väntar på mej....

Matte gillar inte att vara med på bild men ni ser mej va?????


Min allra käraste syster Zenita!


Min lilla goa mamma!

En sak förstår inte jag.
De ska åka till Island.
Där det är typ kallt...
När husse är en sån fryslort?


Ingen av oss kom till finalen så vi packade ihop och åkte hem. Somnade direkt i bilen. Väl hemma så for jag iväg och skitade ner mej innan jag och husse stupade på uteplatsen och sov ut.
Matte - hon hittade en utställning till hon! Men den gillade både matte och husse skarpt så det lär nog bli fina fisken.
Det är 2 tjejjer som har som examensprojekt att anordna en liten hundutställning av ett annorlunda slag, alla intäkter går till Hundstallet i Sthlm. Såna saker gillar verkligen matte!! Ingen traditionell utställning utan bara för den goda sakens skull!
Här kan ni läsa mer om dem! Fniss...upptäckte att de skriver om oss också!

Nu ska vi åka på marknad!
VOV!
Blöta pussar - Ludde



Kommentarer
Zenita

Tack Ludde och dina tvåbenta för en trevlig dag. Alltid lika kul att träffas trots att man ska fjanta i ringen för någon som inte ser våran skönhet. Tror att Cezzan blev kär i dig eller så var det maten i din bur---Hoppas att matte o husse får tid snart så vi kan komma och hälsa på och då ska jag hjälpa dig med jordfräsning. Puss från hela klanen

2009-10-13 @ 08:58:56
URL: http://samojederna.se
Helena (Heila)

Men det är roligt på utställning även om man inte vinner tycker jag. Julle har fått ett par 2:or men trots det bra kritiker och det räcker för mig. Jag ska på en inoff i Strängnäs 21 november som Shibaklubben anordnar. Den är för alla raser och med riktig domare. Du kanske ska anmäla dig?



http://www.shiba-no-kai.com/home.htm

2009-10-15 @ 11:11:06
URL: http://heilas.blogg.se/
Cicci

Jag blir så glad när jag läser allt roligt du får vara med om. Mysigt att träffa familjen.

Kramiz

2009-10-18 @ 12:33:41
URL: http://ciicciiha.blogg.se/
Scraphorse - Åsa

Ha det så fantastiskt skoj på Island! (är lite avis faktiskt) Hoppas vi ses snart!! :0)

Kram Åsa

2009-10-23 @ 07:39:34
URL: http://scraphorse.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0