Dalarna

Igår körde maken mej t o r till härliga Rälta!

Dels för att träffa den här fotografen, tillika ägaren av en härlig stämpelbutik:



Just det! Lisa aka InkyWings!
Här sitter nere vid caféet vid ån och njuter och vi hade båda våra kanoner tillhands...:-D



Lilla fröken blev ett tacksamt motiv!



Ett besök i den ena hästhagen var ju givet!



Gissa vem som gör segertecken på väg in i lagårn'....haha..

Kul tripp - har inte varit däruppe på 2 år och därmed missat Lisas härliga butik!

Tack för att vi fick komma Lisa!

Idag...ska jag väl hitta på nått...hmmm....På måndag börjar jag jobba igen så man får ju riktigt PRESSA fram lite kul nu i helgen.

kram
Chruss


Kommentarer
Elisa

Så avundsjuk jag blir! Lyckliga du, Chruss... Jag har heller inte varit i lagårn! Men kanske nästa år!

2009-07-25 @ 10:02:42
URL: http://elwa.se/galleri
sari

ser ut som om ni hade en underbar dag!!! Vilka härliga bilder! Kram

2009-07-27 @ 07:55:03
URL: http://sari-sariscards.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0