Easel card / Stafflikort

Gjorde lite stafflikort också - kul att testa - ett av dem var riktigt snabbt dessutom.



Bara att stämpla en text - denna kommer från Stämpelboden - limma dit en knapp...klart... Nåja,det ska ju skäras och vikas lite men men...that's a piece of cake lixsom.



Tösen är ett bokmärke från Panduro som jag limmat på cs och klippt runt om samt dragit med saxen runt om (jopp, hittade inte mina verktyg...erhhh). Som ''lås'' tog jag ett 3D-märke från ett fynd på ICA - passar suveränt!



Här har jag stämplat en ny ren från Stämpelgården, målat med promarkers och prismacolorspennorna. Monterat och satte även dit en självhäftande filtsnöstjärna jag hittade i jullådan. En silverbrad som lås och god jul-texten från Deleesias.

Idag är det varmare, bara -6 grader, lite lätt pudersnö har ramlat ner. Vi har varit och handlat det mesta av julmaten, nu är det bara kompletteringshandlande som mjölk och frukt etc. Plus att jag inte är färdig med julklapparna ännu. Dotra bakar pepparkakor just nu så det luktar ljuvligt i huset! Mmmmmm, doften av pepparkakor ger verkligen en julkänsla!

Ha en fortsatt bra 4:e advent och ska ni ut och åka nu i veckan - kör försiktigt!

Kram
Chruss


Kommentarer
Cicci

Tack för härlig inspiration. Fina kort!

Ludde den gobiten ser uta att njuta i fulla drag i snön.

Kramiz

2009-12-20 @ 20:33:43
URL: http://ciicciiha.blogg.se/
Millasew

Vilken rolig vikning!! Finns den beskriven någonstans?? Läckert! Gillar snöflingepappret skarpt!

2009-12-20 @ 21:23:09
URL: http://millasew.blogg.se/
miapuh

Tack snälla rara för julkortet :D vad gulligt av dig :D



Allt väl med er?

kram o GOD JUL

2009-12-22 @ 11:01:00
URL: http://www.miapuh.blogspot.com/
Carina

Kära,Chruss!

Måste få TACKA för det jättefina julkortet du skickade till mig.Blir alldeles varm inombords av din omtänksamhet.Vill här och nu få önska dig och din familj inkl.LUDDE En Riktigt God Jul och Ett Gott Nytt År!

Dina kort är som ALLTID helt fantastiska!!!



Många Julkramar från mig till dig!

2009-12-23 @ 11:50:31
URL: http://carinaspysselsida.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0