Utmaningar

Tjing - nattugglan här. Jag är inne i andra andningen nu efter ha kört bil i 4 timmar....stuptrött när man vacklar in genom dörren men efter att ha blivit ompysslad av maken går jag igång igen...

Utmaning 8 bidde lite galen och ströks från hela tävlingen så jag visar upp mitt kort här.

image141

Här var det dekorationer på G.
Stämpeln kommer från Stämpelgården och jag har målat med prisma.
Massor av Glitter runt vagn, säck och hej å hå. Syns förståss inte. Nä.
G är en chipboard som jag dränkt i vitt glitter. Resten är Gnuggisar och J sitter på en plankbit ihophållen med Bandgarn. Ett Gem med Garn.

Sen ni, gick 2 av distressernas kort till final. YEAH! Karin vann!
Mitt kort med 4 stämplar blidde så här:

image142

Christmas Critters från PB. Först när jag satt o filurade på monteringen upptäckte jag att det stod Merry så påpassligt på papperet så då använde jag ett annat upplägg på cirklarna så texten syntes. Ibland är man smart...va? Sen tröck jag i vanlig ordning ut lite glittertjosan.

Nu när man är hemma fungerar inte mailen - har visst inte gjort det på 2 dg. Så trevligt då! När man ska maila iväg andra utmaningar. Suck. Teknikens under...bah...

Nu ska jag gå och lägga mej. Tror jag.

Ha det gott alla!!
Kram
Chruss


Kommentarer
Aud

Å, skikkelig fine julekort - blir så glad av å se på dem!!! :o)

Ha en fortsatt fin helg!
{stor klem}

2007-11-24 @ 10:25:22
URL: http://audsn.blogspot.com/
lenislenis

Älskar ditt slädkort!!! Kanonfint!

2007-11-26 @ 00:45:56
URL: http://lenislenis.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0