Kavalkad...

Jag varken använder min mobil till att blogga eller surfa så det blir den gamla vanliga vägen via kamera och in i bloggen.
 
Ett shakerkort!
 
Stämplar från Lawn Fawn
 
 
Dies från Impression Obsessions.
 
 
 
Hehe, dagens Timpan. En tag infärgade med hans travelerstencil, 2 bilar, en bit wellpapp med en träskylt på där jag har stämplat en text från Simon Says Stamp.
 
Bakgrunden infärgad med distresser och en stencil. Texten från My favorite things.
 
 
Båtarna är en embossingfolder, ankaret en die som jag skurit ut i lite tjockare kartong.
 
Nu kommer avdelningen enkla kort. Katterna är en die från Impreesion Obsession och texterna från InkyWings.
 
 
 
 
Hoppas ni gillar det ni ser!
Kram Chruss
 


Kommentarer
Gunvor

Wow! Så fina kort! Shakerkortet är fantastiskt - vilket jobb! Och de enkla korten är ju bara så smarta - t o m en icke-kattperson som jag gillar dom skarpt! Tack för inspirationen!

Svar: Tack!
Christina

2015-05-30 @ 14:15:29
URL: http://gunvors.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0