Long time no see..

Ja, operationen och alltomkring tog sin lilla tid och jag har mest tagit det lugnt, tränat på ljudböcker och lärt mej en del nya ljud. Så kortmakeriet har kommit på undantag och när jag väl gått dit så har jag mest funderat på vad och varför och gått därifrån istället...
Men nu så!
 
Ett julkort, stämplarna från Jane Design. Prickigt papper i fyndlådan min, snöplopparna på tomten är från ett märke som heter Nuvo. Kortet är ett annorlunda Z-vikning som jag hittade på Sandy Allnoks blogg. Kolla den, hon är GRYM på att färglägga!
 
Använt en stencil med relativt stora cirklar, sedan en mindre stencil som jag duttat mindre prickar med. Både basen och alla prickarna är distresser. Texten har jag för mej är från Simon Says Stamp. 2 av plopparna inne i cirkeln (dies från Gummiapan) ser ut som 2 ögon...inte med flit, det bara hände..
 
Basen är gjord av olika nyanser av distressgrönt. Stämplar från Lavinia. Över har jag sprayat lite distress-silver (mica).
Kram
Chruss
 


Kommentarer
Gunvor

Å så fina kort! Jag älskar "plopparna" - får nog skaffa sådana!

2017-01-18 @ 12:36:55
URL: http://gunvors.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0