Ny vikning

Som jag fick spel på...haha...
Innan man får stuns på det hela så går det åt en himla massa papper fast korten bara är 10*14 ungefär...
Men det kommer väl så småningom...å' rätt typ av stämplar också...
Den här vikningen har jag hittat hos Dawn på youtube, en av mina stora favoriter när det gäller kortvikningar.
 
 
 
 
 
Här bryter jag in med ett gulligt kort med en stämpel från Simon Says Stamps och texten är från Mama Elephant.
 
 
En stämpel från Penny Black och texten kommer nånstanns ifrån ja...
 
 
Så, nu fortsätter vi med andra varianter av kortvikningen!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Nu är OS över och jösses vad medaljer de har sopat hem, curling, slalom, längd, skytte osv, härligt!
Såg tjejjerna imorse och vilket ryck av Stina och hennes glädje när hon fattade att bronset var hennes...
WOW!
 
Over and out!
Kram Chruss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0