Pysselträff på Vandrix 1 november

Japp, mysigaste Anna hade bjudit in oss på en endagarsträff - vilket jag uppskattade eftersom jag inte kommer iväg till Dalapysslingen iår...*mutter*...och behövde en spark för att komma igång igen.
 
Minikort - Lawn Fawn
 
Bara för att...komma igång...
 
Tror det var en skiss från kortskissen, men jag är inte hundra...
 
Gillar de där bannersen...
 
Snögubbe och die från Leane Creatief
 
Rendie från Marianne D.
 
Testade att använda renen, gjorde detta med granar förra året. Passar bra med starkt mönstrade papper tycker jag.
 
Distressruta..
 
Ahhh, jag gillar verkligen Roberto's Rascals stämplar som säljs hos C.C Design. De ser såååå fulla i 17 ut en del och det passar min humor..
 
Snyggt papper...
 
Liten snögubbecharm.
 
Z-vikning med snyggt papper.
 
Ännu en sötnos från Robertos. En länk bara till hans..
 
Må så gott!
Kram Chruss
 
 
 


Kommentarer
Gunvor

Å så fina kort! Jag skulle behöva en spark i baken för att komma igång ---
Kram!

2015-11-07 @ 17:08:53
URL: http://gunvors.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0