Lite Vilda...

Jag är ju Dt där nu men har inte gjort inlägg ännu så jag visar lite andra alster här i blogga...
 
Påsken kommer ju snart...så vad passar bättre än lite påskpyssel?
 
 
Ett litet kort, lagom till blomman kanske?
Använt mej av V373 och texten är dymo med en vit plupp på å'et.
 
Nu blir det lite äggigt här - visst är det en härlig text?
 
 
Det är ju inte bara barnen som ska få en påskpresent. även värdparet åtminstone den kvinnliga delen eftersom det är vi som syns på Blåkulla.
Locket är V372, texten inuti är V738 och ljusen är äggljus som jag hittade på COOP men det är med all sannolikhet fler affärer som har sådana här påskljus. På locket är alla prickarna ''ifyllda'' med blingbling.
 
Barnen då, jo här hittade jag på annat. Vem 17 tror att en liten knatte vill ha ljus?
 
 
Här är kartongen dekoread med V735, eftersom det är 2 killar som ska få det här så blev det blått på den lilla påskharen.
Texten inuti är V358.
Sedan hittade jag nån slags motsvarighet till Kinderägg fast det här var med ScoobyDoo. Tyvärr är de liiiite för stora så locket går inte att stänga riktigt. Har inte en susning om Kinderäggen är mindre men annars kan man ju hälla i lite små chokladägg? Trycka igen locket är inte att rekommendera...haha...
 
Sen var jag ju absolut tvungen att använda mina washitejper.
Det är ju papperstejp men de jag har är bestrukna så de är lite glansiga. Och då går det inte bra att stämpla med VersaFine utan där hade StazOn fungerat ypperligt. Men jag löste det genom att hälla på clearembossingpulver och 'bidde' det mycket bättre.
Cykeln är V131
Nu kom det ju en massa vitt så cykeln får ju stå ett tag till...
 
Må så gott!
Kram
Chruss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0