Resultatet av kursen för Nat!

Nu har allt torkat och jag är fäääääärdig!

Otroligt stolt över detta - jag brukar göra allt galet och jag gjorde det här med - kommer i bildkavalkaden...men ändå!!!!
Det var så kul!


Jag valde att göra ett minialbum om Islandsresan vi gjorde 2009...hrmfff...länge sedan.


Glitterlack på blommorna


Band som matchar


Mer glitter! Rosorna var vita men jag sprayade dem med en rosa mist.


Första uppslaget


Andra uppslaget med ''turlistan'' här som först.... ;-D


Tredje uppslaget


Fjärde!


Sista uppslaget!

Den här sidan skulle bara vara - med den mistade sidan vi hade gjort.
Men jag tänkte lite fel och råkade få insidans papper UPP O NER.
*mutter*
Tant kom då raskt på att sätta lite washitejp, kleta lite akrylfärg och ett mistat mallpapper.
Tant gräsligt nöjd med denna lösning.
Tills tant såg att hon satt även detta papper opp o ner.

Summan blev: det bara skulle vara upp o ner helt enkelt....
Ba' så ni vet!

Kram
Chruss


Kommentarer
Annika - kort & gott

Det är underbart att läsa dina inlägg, gillar hur du delar med dig av dina fram- och motgångar i pysselrummet. Snyggt blev det i alla fall!

kram Annika

2012-05-23 @ 10:32:29
URL: http://annikakortogott.blogspot.com/
Gunvor

Men Guuuud så fint det blev!!!! Jag måste också göraklart mitt men det får bli när sonen fått sommarlov. Nu är det plugg, plugg, plugg ...



Kram

2012-05-26 @ 07:44:54
URL: http://gunvors.blogg.se/
Angelica

En del saker är helt klart förutbestämda :)

Fint album, snyggt med dom lackade blommorna!

Ha det gott!!

2012-06-13 @ 21:24:57
URL: http://www.angelicasscrap.blogspot.com
Birgit

Jättefint album!! Hade aldrig sett att sista sidan var uppåner om du inte hade sagt det... :)



Nu har mina stämplar från Vilda kommit! Blev inget svamphus även om jag var sugen, tog ett kit med bl a skohus istället.



Hälsningar Birgit

2012-06-30 @ 22:07:47
URL: http://pysselfnatt.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0