Packad och glad...erhhh klar!

Så.
2 st Dramaten från Ikea är fullproppade med saker och faktiskt också kläder!
Vojne!
Lilla ryggan med kameran och plånkan klar.
Nervositeten dallrar....
Imorrn bär det iväg till Göteborg - med ett gäng västeråsare och på vägen skuttar Vixxxan på.
POG! Smaka på det POG!
En hel helg med pyssel.
Ja, jag vet, jag behöver inte åka ända dit, det finns på närmare håll, men! Allt krockar ju!

Blev utmanad av Anna , en duktig kortmakerska i Västerås som är DT hos Brunkullan.

Här kommer frågorna och mina svar!

Vilken mat äter du ofta? Någon form av kött, varje fredag är det Tacos, stående beställning av dotra.

När du är på kalas, är du personen som sitter eller hjälper du till att duka av?
Hmmm...ja, jag brukar fråga faktiskt.

Var sitter du helst när du bloggar? Vid datorn i teve/pysselrummet.

Köper du ofta Triss?
Ofta kan jag inte påstå, men det händer att jag får ett ryck.

Vilket land eller vilken stad har varit din bästa semester?
När vi åkte runt med husvagnen i Norge när dotra var liten. Det vill jag göra om. Trollstigen t ex. 

Vilken TV-kanal tittar du mest på?
Ettan och fyran - bra serier i ettan, Fagervik tex. På fyran är det Persbrandt, och den där härliga galningen House!!!

Vilket är ditt favorit vin? OJ, jag dricker inte så mycket vin men det ska vara åt det fruktiga hållet. Inte surt.

Här är reglerna: Välj ut 4 stycken som du vill ska svara och utmana dem sedan på deras bloggar. Be dem läsa din, och låt personen som utmanat dig veta när du svarat på utmaningen. Nu vill jag utmana följande kreativa pysslare:

Gunvor
Carina
Lillblomman
Lotta/FruH

Blir inget kort idag - jag har inte hunnit, mest virrat runt....

Ha nu en skön helg, stämpla/scrappa lugnt!
Kram
Chruss


Kommentarer
Gunvor

Ha det jättebra i helgen! Nu finns det svar i mon blogg!

Kram, Gunvor

2008-10-16 @ 23:26:00
URL: http://gunvors.blogg.se/
Christine

Hej,Läste i din blogg att du skulle iväg på kryssning, själv skulle jag åka tåg till Sthlm o precis när jag skulle till tåget så kom du o ditt gäng från ert tåg , hann inte säga nåt men hoppas du hade trevligt o fick gjort många fina saker.

Hälsa gärna på i Stämpelbodens blogg o var med i bloggjakten.

Christine/Älgen

2008-10-18 @ 22:11:08
URL: http://christinereinhold.blogspot.com
Christine

Hej igen, i förra inlägget trodde jag du skulle iväg på din kryssning men det är visst senare, men pysselhelg i Göteborg var det eller hur.

Christine/Älgen

2008-10-19 @ 20:18:41
URL: http://christinereinhold.blogspot.com
Charlotta Andersson

Halloj... såg att kryssen var full... tur man var ute i god tid s... Hoppas helgen var bra ! ser att du precis blivit utmanad, men, när du ändå håller på, så får du en till s ( finns i min blogg... ) Ha det !

2008-10-21 @ 08:16:48
URL: http://happieart.blogg.se/
Lotta/ FruH

Hoppas att du har haft en härlig helg! Tack för utmaningen, svaren finns nu i min blogg!

Dessa älgar, vad de kanställa till det- men hur i allsins da´r kunde du missa en älg framför näsan sådär....fast jag förstår att räven var fin!

När vi är till skogs säger jag alltid till barnen,

kommer en arg älgko, ställ er bakom ett träd, inte mej! Skönt att den ilska älgen i era trakten sköts.

Förstår din hund och hans rädsla, det är ju inga små djur direkt - vår labbe brukade morra väldigt dovt kvällstid när vi hade älg i trädgården och då visste man att man skulle se upp....

Ha det gott!

Kram,

Lotta/ FruH

2008-10-21 @ 13:45:19
URL: http://lottafruh.blogg.se/
Sara

Blev så lycklig när jag såg att du ska på kryssningen! Vi seeees då du!!! TJOHO!!! Äntligen!

Kram

2008-10-21 @ 14:01:19
URL: http://sarasscrap.blogg.se/
Carina W

Hej!

Tack för utmaningen.Äntligen är den klar.Finns i min blogg.



Kram!

2008-10-21 @ 14:40:59
URL: http://carinaspysselsida.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0