Howdy!!!

Gonna catch them all... :-D
Hittat lite nya stämplar att fylla på hemma med...errhhhh..

image84

Stora rejäla läckra saker från Rubber Romance ca 10*10 cm så det fyller upp bra kan man lugnt säga.
Texten är en separat stämpel från samma ställe. Såg dessa i en blogg overthere och förälskade mej handlöst!

Har städat i pysselhörnan igen...Var till IKEA och köpte tvåå Firabyråer att ha på skrivbordet och dumpa cateyes etc. Nu hade jag dessa i en låda som var så bökig att när jag skulle ta fram nått så iddes jag inte lägga tillbaka det utan det slutade med 3 st smålådor på skrivbordet osv. Så där höll jag på i evigheter...när jag bara hade en A4-plats att stämpla på fick jag nog.... Har efter att ha suktat efter det i flera år och dessutom sett den live i Rälta hos Lisa gått sta och beställt en Stamp Pad Holder så får jag fram de dynor snyggt och prydligt som jag använder allra mest. Nu ska jag bara märka upp lite lådor så jag vet VAD jag har, minnet är bra men så otroligt kort ibland...

Har ni sett att Ranger har etiketter man kan skriva ut själv och sätta på sina dynor?
Kolla in här får ni se!

Nästa problem är vad jag ska göra av alla kommande stämpelköp....fniss...I-landsproblem...

Kram
Chruss


Kommentarer
Eva F

Vilket roligt kort och en underbar stämpel.
Häftigt!
Kram Eva

2007-08-15 @ 22:18:16
URL: http://evafre.blogg.se/
Gunvor

Läcker stämpel - definitivt "Chrussisk"!
Beträffande förvaringen (känner igen problemet hrmmm...): Du får väl göra som jag - önska dig en egen stämpelstuga när du fyller 50 ;)
Kram, Gunvor

2007-08-16 @ 11:41:23
URL: http://gunvors.blogg.se
gunilla/nilla

Men du vilket härligt kort! Håller med om att en stor stämpel är kanon. Skulle passa mig bra nu när min inspiration och alla idéer är som bortflugna. Var inne och titta de på deras sida. Såååå himla mycket fina stämplar. Gick det snabbt att beställa, dyra eller?
Ha en bra dag/Gunilla

2007-08-16 @ 13:53:39
URL: http://kortnilla.blogg.se
Tarjeimathilde

I love guest books, keep up the good work!

2008-06-03 @ 10:18:19
URL: http://tarjeimathilde.iblog.co.th


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0