Familjelivet

Livet måste gå vidare hur svårt det än är...

Kategori: Allmänt

Matte o husse (lillmatte var med o gafflade också) bestämde att Phantom ska bo här för gott nu. Gunnar blev väldigt glad för det. Harry och jag också!
Han är så snäll lille Phantom, fast husse envisas med att kalla honom Anton... Inatt sov han för första gången i sovrummet, husse bar upp honom. Han gillar inte att gå upp för trappan inomhus, ner går bra men inte upp. Han snodde min plats så jag har varit lite surig mot oskyldiga matte idag. Men jag kan ju ligga i sängen om jag vill....Phantom sov hela natten i samma ställning och lugn.
Vi har gått långpromenader och då får Phantom o Harry springa lösa, sedan kopplar de dem och släpper mej och jösses vad Harry blir hysterisk....men det räcker med en som far omkring sa husse. När Ludde kommer igen så blir han kopplad och P och jag får knata som vi vill.


Phantom undersöker om märgben kan växa till sig inne i växthuset...


Ludde funderar på var han ska gräva ner märgbenet..


Här blir bra!!!



Våra älskade killar!


Matte o jag!!!
(opps, jag blev visst fotad med tassarna lite konstigt)


Gräs....dofter....


Phantom springer ifatt!

Harry som gör allt för lite godis!



Visst är det vackert???!

VOV
Ludde


KOMMENTARER:

  • Gunvor säger:
    2012-05-26 | 07:48:50
    Bloggadress: http://gunvors.blogg.se/

    Underbara foton! Jag älskar det på de tre killarna tillsammans! Vilken fantastisk tavla det skulle bli!



    Kram

Kommentera inlägget här: