Familjelivet

Handlerkurs i Kungsör

Kategori: Allmänt

Matte o husse släpade dit mej tidigt i morse och lillmatte fick gosa med Luddepuddingen hon...

Det var en 2 st som liknade samojeder, korta i rocken men man kunde ju iallafall låtsas :-D

Vi fick träna på att springa runt, stå stilla och matte fick stränga order om att sänka handen så jag inte stod med huvudet lite vinklat bakåt - jag blir så kort i kroppen då. Åsså skulle vi vara GLAAAADA och piggelina....enda gången jag verkligen lyste upp var när vi sprang mot speglar för attans bananer vilken snygg kille det kom i sikte där...hehe...
Sen fanns det agilitygrejjer i ena halvan av lokalen och det tyckte jag vi kunde jobba med istället men enligt matte hade vi inte tid med det. Så hon körde lite sitt, ligg, kryp och sidan med mej mellan varven. Det var skoj!



Här fotade hussepusse när jag skulle ställa upp mej ordentligt så det ser knasigt ut men jag är såååå snygg!!!
Det var en inomhushall i Kungsör med krav på rengöring om vovvarna kissade. På ena långsidan luktade det synnerligt gott men ni ska inte tro att jag kissade - nej nej nej, jag kan hålla mej jag o matte/husse skuttade ut med jämna mellanrum med mej. Rätt var det är när matte skulle visa mej kastade hon kopplet till husse o tjoade iväg åt toa till - kisspaus för mattar var det exakt vid det klockslaget....


Här kör jag med Harry Potter ögon och det gick utmärkt att förhäxa den här låtsasdomaren, hon fick slirigt med pussar - ja! Vadårå? Sätter hon sig på huk och viskar och klappar mej så får man belöning!!!!

Nu ska jag sova en stund till!
Vov
Harry
Kommentera inlägget här: