Familjelivet

Svampplock - fördjupning!

Kategori: Allmänt

Idag fick husse o matte följa med på en date med Sigge svamphund och hans matte! Matte hade frågat om vi kunde köra en fördjupning och det gillades!
Ojoj!
Vad jag har sprungit!! 
Jag har väldigt mycket respekt för Sigge, han är duktig, han kan massor + att han är äldre än mej, och då ska man ha respekt. Husse provade att släppa mej och då sa Sigge bara ifrån att jag skulle lyda honom sen var vi i full gång över stock o sten!
Ujuj!

Jag kunde faktiskt en hel del, sen fick jag gå lös, det är bättre att få springa av sig med en gång sen började vi jobba. Jag markerade svarta trumpeter och jösses vad beröm jag fick. Trattkantareller och gulingar, de blev mycket svamp!

Åsså badade vi och på ett ställe blev det lerinpackning som är otroligt bra för hundpäls sa Sigge.
Nu hade inte matte kameran med sig men om ni hoppar hit, så kan ni se massor av bilder på mej och Sigge. Hon i rött är inte en flugsvamp, det är matte :-D

När vi kom hem var jag liiiite trött men senare tog jag o Ludde en lång runda - minst en halvmil för min del - så vi lär sova väldigt gott i natt.

Här är lite bilder som matte tog hemma.





VOV på er!
Harry
Kommentera inlägget här: