Familjelivet

Puh, årets rally

Kategori: Allmänt

Det var hiskeligt igår när de egentligen skulle ha kört.
Maken for som en skottspole och skulle fixa, sen skulle jag hämta honom när han ringde.
I o m Oscar Muller igår så var alla kontakter ur och han skulle ringa via mobilen.
Ingen gubbe ringde så när kl närmade sig elva ville den lilla tanten gå och sooova så hon ringde upp....ingen som svarade så jag lämnade ett meddelande.
Sen SOV jag.

Vaknade vid 6-snåret att hundarna hoppade upp o ner och skällde.
Går jag ner och släpper ut dem varpå maken dyker upp.
Han hade inga nycklar med sig när han kom hem så han sov på uteplatsen...hehe...

Idag vaknade jag till ösregn f'resten....rätt bra också men när kl närmade sig 10-snåret så höll det upp. Åkte bort till starten och när kl närmade sig elva så sken solen! Makalös tur de hade!
Det var lite läskigt att köra själv, man sitter ju o vinkar så fisförnämnt annars men nu var jag nervös.
Men det gick jättebra den dryga timme vi snurrade omkring och det var väldigt mycket publik!

Som sagt, det var mulet när vi åkte så solskydd tänkte ju inte jag på - i vanlig ordning!!! Så jag är lite röd i ansiktet...




Tillbehören som blev mycket fotade!!!



Maken som nummer ett!



Tror det var ca 179 fordon, mindre än förra året men mycket ändå med tanke på vädret.
Härlig dag!!!

Kram
Chruss
Kommentera inlägget här: