Familjelivet

Korvspår...och mjukisdjur som går ut själva...

Kategori: Allmänt


Va? Va säger du matte? Neh, jag har inte hämtat honom i sängen på övervåningen - han har gått ut själv så nu har jag fångat honom och ska bära in honom - jajamensan!!!!!!
(Harry ljuger så pälsen krullar sig - Luddes kommentar)

Matte och husse pratade om att söka efter korv - lägga ut ett korvspår för att vi ska hitta korven. Ha! Tillåt mej skratta - den finns ju i kylskåpet, lätt som en plätt!
Vi hamnade på uteplatsen medan husse knatade iväg. Ludde var smart, han hoppade upp i soffan och kikade åt vilket håll husse skulle gå = halva jobbet gjort liksom.


Matte stod på andra sidan glaset - därav speglingar och sudd.

Jag fick inte följa med ut för att Ludde skulle få jobba själv och han hittade den bums!

Hmmm, jag ser inte husse alls...



Husse är ute och rastar falukorv...

Vi fick springa på den här båda två och Ludde hittade den , jag var inte sådär jätteduktig på att spåra men man kan ju lära sig! Spåra gosedjur kan jag!!

Här bökar vi med lilla griseknoen!


Hoppas Gunilla och Gunnar ser hur himla sööööt jag är!!!! Jag är excellent i Eskilstuna jag! Å Ludde också!

Ha en fortsatt bra påsk!
Ludde & Harry
Kommentera inlägget här: