Familjelivet

Moster Troja och Gunnar

Kategori: Allmänt

De kom hit på besök och ja, Troja är min moster säger Ludde - hennes syster är min mamma!
Vi är faktiskt lite lika!

Gunnar kom med solsken så de 2-benta fikade, grillade och hade sig.


Frukostbordet!


Everyhopa! Troja märkte att det fanns godis uppepå kylskåpet så hon hade nosen däråt hon...



Ibland går det lugnt när hund o katt ska prata och ibland är det vild jakt...


Sötsnören!


Så tråkigt när alla åker hem...!


Är jag söt eller är jag söt?
Den där grisen finns inte i livet längre - matte anklagar mej för att vara en första klassens terminator....

VOV!
Ludde - Harry - Phantom

KOMMENTARER:

  • Chicka säger:
    2012-06-21 | 12:09:35

    Hej min son och dina kompisar.

    Det var kul att se att syrran var och hälsade på med sin tvåbenta. Hoppas att jag, syrran och kusinen + Tant Cezzan kan göra ett besök också. Väntar bara på att syrran och Cezzan ska löpa först annars blir ni grabbar bara tokiga. Ha en skön midsommar och hälsa de tvåbenta också

Kommentera inlägget här: