Nu startar jag denna bloggen!

Enbart för julkort - jamen, en del är ju såååå less på julkort.
Jag blev inspirerad av Annika förra året och i år börjar jag i tid...hoppas jag.
Men man ska inte vara sååå tvärsäker, det kan gå åt pipan också...

Först visar jag 2 helt apropåkort, utmaningarna tar jag löpande. De kommer f ö från Hegu/Helen.
Håller du också på och vill att jag länkar till dej? Hojta!


Stämpeln kommer från norska Papilio - underbar! Målad med grå promarker och skye blu till ögon,snöstjärna och ''ploppar''.



Sen höll jag på att fippla med etiketter - något vi stämplade med när jag började i stämpelvärlden.
Här har jag använt lite större etiketter...


Målad med promarkers - tyvärr satte jag etiketterna på starkt mönstrat papper och kvistarna lyser igenom - men va 17 gör det om 100 år?
Hjärtat är ett filthjärta.

Kram!

Kommentarer
Postat av: AnnikaS

Vilka fina julkort du har gjort, det i blått och vitt är favoriten idag. Nu vet du att jag hittat hit oxå och nu talar bloglovin om för mig när du uppdaterar, sååå smidigt!

kram Annika

2011-01-18 @ 22:23:52
URL: http://annikas-kreativa-sida.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0