Sådär!

Nu är jag klar - har iofs lite fler än 53 beroende på lite annat men men, de går åt.
Det här att göra lite då och då, kanske inte varje vecka men att ändå göra under hela året passar mej.
Jag slipper stressen som blir och irritationen över att det ska gå fort och usch o blääää o hela baletten.

Nånting jag funderar på inför 2012 är att göra ett julkort med olika julstämplar och börja i botten på backen.
Japp! Jag har mer än 52 julstämplar....så det är inga problem.

Hur går det för er därute?

Kram
Chruss

Kommentarer
Postat av: Gunvor

Jag funderar på att haka på ditt upplägg 2012. Så kanske jag för första gången någonsin kan använda rabattfrimärkena? Och även jag har nog 52+ julstämplar är jag rädd ;)



Kram, Gunvor

2011-12-23 @ 08:16:54
URL: http://gunvors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0