Familjelivet

Min mamma o hennes valpar

Kategori: Allmänt

OK.
Vi fick följa med till Gunilla och Gunnar.
Dock fick vi inte följa med in utan spendera tiden i hundgården med Gino (som är pappa till den här kullen) och Cookie - attans vilket charmsnöre min syrra är...!!!!
Ta på haklappen - för nu kommer det verkligen söta bilder!!!








Där är min MAMMMMMAAAAAAA - ylar Harry!






















Den där lille tjommen gillade verkligen mattes tår!


Mjölkbaren öppen!


Aaaarfffff, dragkamp med mattes tröjja!


Ska jag eller ska jag inte - det är frågan det!





MAMMAAAAA! Bella, stolt och duktig mamma!



Haha, jag brottade ner mamma!


Bus? Vem? Jaaag??? Nähäääädå!


Tröttaste sötaste lilla buset i husses famn.

Sådana där små liv kan man fylla hela huset med!

VOV
Ludde o Harry

KOMMENTARER:

  • Anonym säger:
    2012-04-19 | 11:07:54

    Hej!

    Förstår att du Harry är en stolt storebror till denna syskonkull

  • Anonym säger:
    2012-04-19 | 11:08:56

    Hej!

    Förstår att du Harry är en stolt storebror till denna syskonkull

Kommentera inlägget här: