Testing testing

Jomensåäre vettni!
Köpte en ombré dyna i blått från Hero Arts.
 
Bakgrunden på denna är en gammal kartstämpel från Hero Arts. Det blev inte sååååå tokigt (partisk, jag vet...det är ju jag som gjort kortet...)men håller man i kortet så ser man övergångarna lite bättre.Lille bilen är en die från Tim Holtz och stämpeln är från Simon Says Stamps.
 
 
Här var det en annan stor bakgrundsstämpel och den var bättre för att kunna se skiftningarna.
Gubben är även den en die från Timpan - japp, den mannen har mig i sitt grepp (har använt ett blåmönstrat papper)!
Texten är från ett set från Lawn Fawn.
 
 
Här har jag lekt med en ny die Friends från DieNamic/My favorite things.
Splatten har jag tryckt ut en gång till i ljusblått och monterat in i hålet. Den tekniken är väldigt poppis out there. Det enda jag inte tryckt in är alla små ploppar...orka liksom....
Splatten, ja den är från...ni vet vem...
 
Ha en fortsatt bra Kristi Himmelsfärdsdag!
Kram
Chruss
 


Kommentarer
Gunvor

WOW! Så mycket fint!!!!

2015-05-14 @ 16:43:33
URL: http://gunvors.blogg.se
Anonym

Så läckra kort, blått är ju aldrig fel heller 👍💕😃
Kram Agneta N

2015-05-14 @ 17:10:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0