Jag vurmar för havet...

båtar...ankare. snäckor...you name it.
Har lite dies och stämplar...jomensåäreju...
 
Här har jag använt mej av omslaget till en packe med papper i 5 nyanser som jag klippt isär och monterat.
Ankaret och måsen är dies från Joy och snäckorna (mönstrat wellpapp) och en die från Die-namic. Texten är från Lawn fawn, Float my boat-setet.
 
Här har jag embossat med en folder från Darcie som heter shell corner. Ankaret från Die-namic och texten från SSS ett kit som heter favorite flowers.
 
 
Här är det embossat med en folder från Cuttlebugg. Thanks från ett set från Lawn fawn, Float my boat, samma set som på det första kortet. Själva biten den är stämplad på är en gåva någonstanns ifrån...
 
Här har jag använt en cirkel från ett utstansat papper, stämplat en text från Hero Arts. likaså tallkvisten kommer från Hero. Texten är från ett set hos SSS, thinking of you.
Har dragit från mina gamla chalksdynor, de stora och de är lika fina som nyinköpta. Bra kvalisort skulle jag vilja påstå...
Jösses, ser ni??? Inget från Tim H idag...wow...måste nog gå ner och ta tempen eller vad säger ni?
Kram
Chruss
 
 


Kommentarer
Gunvor

Så fina kort! Men symptomen är allvarliga tycker jag, så du får nog ta tempen ;)

2015-05-20 @ 20:56:03
URL: http://gunvors.blogg.se
Chruss

Fniss...visste väl att du skulle nappa på den kommentaren :-D

2015-05-20 @ 21:48:37
URL: http://chruss.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0