Lite nytt...

Jag har ju en del dies och en hel del embossingfoldrar så det är ju bara att sätta igång och skapa..eller hur???
 
 
 
Man hittar när man letar...lite gulnade men men, fullt användbara stickers.

Såg ett kanonfint kort där de använt sig av dies i olika storlek och färger på tecknet &. Tittade på mina bokstavsstickers och...den använder jag inte så ofta så jag gjorde raskt ett kort av dem istället. Texten på guldfärgad dymo och ett längre mellanrum så kunde jag klämma in en guldglittrig & där...
Rätt coolt ändå...

Kram på er i blåsten!
Chruss
 
 
 
 


Kommentarer
Gunvor

Jättefina kort! Tack för inspirationen!

Svar: Tack!
Christina

2015-04-18 @ 07:59:03
URL: http://gunvors.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0