En av många favoriter hos Vilda stamps

Tant har ju blivit DT där, hos en av mina verkiga favoritbutiker! Ujujuj!
Jag är så glad o stolt för det!
 
Till skrotboken gjorda jag det här under temat kurviga former:
 
Målat med distresspennorna på akvarellpapper. Tycker hon är så go'! Likaså texten, passar bra under vilka former som helst!
Idag var jag på mässan i Avesta och jag måste verkligen tipsa er om det här kitet: http://www.vildastamps.com/nyheternews/paskkit.html
Helt underbart härligt, äggradhusen och kycklingen i äggkoppen föll jag för direkt!
 
Handlade? Vem? Jaaaag?
Ja, ni vet ju hur lite stämplar jag har så det blev några fler ja...
Dessutom ca 10 papper, fastän jag svär hela tiden på att jag haaaar det?
*mutter*
Sen skulle maken o jag ta en fika o macka innan vi körde hem. Fiket, ujujuj, vilken underbar tapet, lite franskt, lite vintage så vem hade tid att titta efter thé och sådana bagateller då?
På hemvägen stannade vi till på Biltema och Jula, sen hem och vila fötterna...
Ha det bra därute!
Stämpla lugnt!
Kram
Chruss
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0