En utmaning på stämpelsnacket...

som jag gjorde väääääldigt sent men jag gjorde den dock!!!
Gällde att göra ett kort med collagestil...


Mycket svagt mönstrat papper. Först en 'steampunk-stämpel' från Vilda Stamps. i kanterna har jag duttat omkring med en 'splash-stämpel' från InkyWings och längst upp till höger Time Flies från Vilda Stamps.

Håller ju igång inne på InkyWings blogg också och har hittills hunnit med dessa:


Stafflikort modell avlång och med tre stafflier...


Här kom nått annat...vek in 2 kanter så det blev en annan typ av staffli...eller vad man ska kalla det..


Här har jag gått lös med krackeleringsstämpel, distress ink stains, embossing och häftapparaten.
Taskigt foto eftersom texten inte syns så bra men det står: Om du ändå vore här

Ha en bra dag - i allt regnande!
Kram
Chruss

Kram Chruss


Kommentarer
Gunvor

Å så mycket fint! Tack för inspirationen!



Kram, Gunvor

2011-09-08 @ 12:56:42
URL: http://gunvors.blogg.se/
Eva F

Jättefint! Himla kul idé med det där avlånga stafflikortet med tre stafflier.

Jättekul!

Kram från Eva

2011-09-10 @ 18:16:47
URL: http://evafre.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0